joi, 24 aprilie 2008

Vaccinari si pachete...

Dragii mosului, sa ne intoarcem la frumoasa noastra tara si locuitorii ei minunati (in caz ca cineva nu se prinde, aici a fost strecurata o ironie), din care vom prezenta episoade uimitoare si inaltatoare despre creativitatea, inteligenta si generozitatea umana.
Pentru cine nu stie sau nu a citit un articol anterior, saptamana aceasta se desfasoara la nivel national o campanie initiata de UE si promovata prin Ministerul Sanatatii si ASP-urile locale, cu parteneriatul Crucii Rosii romane, campanie privind promovarea vaccinarilor obligatorii ale copiilor pana la 36 de luni. Ieri, 23 Aprilie, a fost asa-zisa a treia zi a acestei campanii... in care voluntarii Crucii Rosii (salutari ASP pentru neparticipare activa ci pentru "sustinere" din birouasele alea caldute) au fost prin trei zone ale orasului (Vest, Sud si Centru) si au distribuit materiale catre populatie (populatia tinta a fost alcatuita din parinti si bunici, insa am dat si la altii care erau interesati); sa zicem ca totul a mers bine (cat de bine poate merge distributia de pliante catre o populatie care nu are chef sa afle nimic informativ si util), de data asta nevazand pe nimeni aruncand pliantele (o fi fost ceva in aer? Era cam schimbatoare presiunea atmosferica si poate asta a fost), pana ne aflam pe drumul de intoarcere, in fata Casei Casatoriilor unde doi manelisti pe bicicleta (tarani prosti si handicapati, idioti si cretini imbuibati cu propria prostie si orgoliu de ce tipi duri sunt ei) dupa ce ca erau sa dea peste o colega de la Crucea Rosie au avut tupeul sa o si injure... la care am reactionat (nu i-am injurat, incercand sa nu-i provoc prea mult) insa smecherii au avut tupeul sa se dea jos de pe bicicleta si sa incerce sa faca pe durii in fata noastra, cu intentia evidenta exprimata si verbal de a ne lua la bataie (inutil sa spun ca nimeni din jur nu s-a bagat... inafara de ceilalti care erau cu mine in grupul de la Crucea Rosie)... beligerantii insa au avut o tresarire de inteligenta si au realizat ca erau inconjurati cam de multi oameni cu insemne ciudate pe ei (pieptarele de la Crucea Rosie, insa ma indoiesc ca ei stiau ce este asta... probabil bicicleta pe care erau avea mai multa inteligenta decat ei), asa ca au renuntat... iar noi am trecut mai departe... Data viitoare le cer astora de la ASP un jandarm... desi mi-e teama ca ne vor da pe cineva de la Politia Comunitara si stim cum "gandesc" astia...
Pe drumul de intoarcere catre sediu, am lasat pliante si la cateva farmacii (salut pe angajatii de la HelpNet, Sensiblu si farmacia care este in locul fostei cofetarii vis-a-vis de cinema Scala, care au fost foarte amabili si ne-au permis sa lasam pliantele acolo) iar apoi ne-am retras... As dori sa mai mentionez cu aceasta ocazie faptul ca de data asta am primit si cate o sticla de apa fiecare voluntar, sticla de apa care a fost oferita de Crucea Rosie NU de ASP!!!!



Vorbind de ASP, ghiciti ce am facut noi inainte de a pleca sa distribuim pliantele! Ceva legat de ei sau cu ei? WRONG!!! Am fost adunati cat mai multi la simulacrul de sediu al Crucii Rosii si am pozat ca la o sedinta, deoarece cei de la ASP (damn it!) au sugerat sa facem sa para ca si cum noi am fi participat la vre-o sedinta de informare cu ceva zile in urma, cand ei spuneau presei minciuni si prostioare si se laudau cati oameni au ei la dispozitie pentru acest proiect. Beton, nu?
Si asta a fost cu vaccinarea... fiasco total!
Sa trecem si la un lucru pozitiv, cat de cat, si sa facem referire la cateva lucruri demne de mentionat... Fiind Saptamana Mare (dupa cum spun unii), ca in fiecare an , Crucea Rosie a strans fonduri si donatii din care a facut pachete care au fost donate celor nevoiasi (majoritatea pensionari... Sa traiesti, Taricene! Manca-te-ar cainii!), cu ocazia sarbatorilor de Pasti; cei de la Crucea Rosie Bucuresti s-au descurcat ceva mai bine avand si mai multe fonduri, insa nici Crucea Rosie Prahova nu s-a facut de rusine (am avut ceva ajutor si de la Crucea Rosie Italiana) si a facut sarbatorile de Pasti mai usoare pentru cel putin 50 de familii. Aceasta actiune a fost reflectata in cateva ziare ("Telegraful de Prahova", "Informatia Prahovei" si alte cateva pe care nu le mai tin minte) si televiziuni locale (am auzit de WylTv, nu stiu de Alpha TV nimic)... bineinteles nu pe prima pagina (ca alegerile si alte prostioare ca ele sunt mai importante) insa intr-o caseta din interior... dar chiar si-asa, au fost mentionate.
Asadar... promovarea sanatatii in Ploiesti? Ha! Ce gluma buna! Din pacate, noi vom incerca in continuare... de ce din pacate? Pentru ca, uneori, poate am avea nevoie de timpul pierdut cu aceste campanii pentru a ne rezolva probleme importante care privesc viitorul nostru, nu sa suportam ineptiile si prostia unora care ar merita sa fie injectati cu aer in vene!

Niciun comentariu: