marți, 8 aprilie 2008

Emisiune, caut radio...

Saptamanile care au trecut m-au invatat ca in Romania degeaba ai idei daca nu ai cum sa le pui in practica... Stiam deja lucrul asta, insa de data asta sperasem ca avand in vedere tema si modul de abordare al problemei si mai ales faptul ca fusesem invitat pentru niste dialoguri atat la radio cat si la tv (local) exista o sansa de a realiza ceva... Momentul a venit si... a trecut ca trenul prin gara. Se pare ca pentru unii e taaaare greu sa raspunda la un mail sau sa-ti dea un raspuns ferm despre ceva si, mai ales, e tare greu sa incerce macar sa puna in practica lozinci de genul "Ne-am saturat!", "Hai sa-i mai educam un pic!", "E timpul sa facem ceva..." chiar daca se bat cu pumnul in piept ca ei asta fac...

Aiurea!

Asa ca, intr-un moment de nebunie, m-am gandit sa-mi postez frustrarile aici... chiar daca nu citeste nimeni...

Aveam in cap mai demult sa initiez prin scoli un program de educatie sexuala, medicala si sanitara pentru elevii de gimnaziu si liceu mai ales... si nu numai... Chiar si un program de consiliere psihologica... insa nu cum au fost propuse pana acum sau realizate pana acum, aiurindu-i si mai mult pe tineri cu exprimari greoaie si moduri superioare de tratare... Vroiam sa actionez la un mod mai personal, mai pe intelesul tuturor... Am incercat mai intai prin autoritatile sanitare... No fucking chance! Nici macar la secretara nu am reusit sa ajung si sa fiu tratat ca un om, ce sa mai zic medic...

Am incercat apoi prin radio sau tv... ca veni vorba de un paragraf de mai sus... si treptat au lasat-o moarta si pe asta... vroiam aici sa realizez o emisiune macar saptamanala care sa se ocupe pana la urma de problemele cu care se confrunta tinerii din ziua de azi, fiindca sunt sigur ca nimeni nu a stat sa incerce macar sa-i asculte... si sa le explice unde gresesc...

Tacerea e de aur si in cazurile astea. Asa ca... am idee de emisiune, cine vrea s-o cumpere? Pe gratis... ca doua ore dintr-o saptamana n-or sa ma omoare...

Niciun comentariu: