marți, 8 aprilie 2008

Provocarea la Indiferenta

Se apropie alegerile... Mai intereseaza pe cineva cine castiga? Avem oare pe cine sa alegem astfel incat sa se poata vedea ceva bun facut in tara asta? Personal, nu cred... De aceea, propun un mic exercitiu de... atitudine... In ziua alegerilor locale, 1 iunie, la ora 11:55, sa ne adunam cat mai multi in fata Primariei, imbracati macar cu tricouri sau bluze negre si, cand ceasul va bate de ora 12:00, sa ne intoarcem toti cu spatele la Primarie si sa stam asa macar 2 minute, in liniste, cu bratele incrucisate pe piept. Are cineva dorinta sau curajul de a face asa ceva? Am fost tratati cu indiferenta pana acum... e timpul sa intoarcem favoarea! 1 iunie ora 12:00... Va astept!

3 comentarii:

Cora spunea...

Ce-mi plac oamenii cu atitudine :)) . Daca am fi mai multi care am incerca sa schimbam societatea si care nu ne-am conforma cu neregulile, nesimtirea s.a s-ar vedea progrese in tara asta...

A man in Neverland spunea...

bai, eu unul ma bag crimson_droplets_54 este id-ul meu daca e sa-mi da detalii, totusi sansele de reusita a miculuyi tau proiect sunt f mici deoarece oamenii numai au spirit civic... daca ar fii vorba sa ia ungurii transilvania nu s-ar baga nici dracu, ar zice, asta e:|

FunInTheSun spunea...

si tot noi o sa iesim rau din chestia asta . in timp ce stam cu spatele , poate veni nenea primaru` si ne da cate un sut la fiecare . poate nu ii ajune ca ne`a mai dat de atatea ori . sau nici nu s`ar uita la fundurile noastre :)