marți, 8 aprilie 2008

Spanzurati in piata publica...

... si dati la televizor in prime-time! Asta le-as face violatorilor... Taman am vazut o stire legata de un asemenea subiect si incercam sa-mi aduc aminte cand nu am auzit la stiri de asa ceva... Nu am reusit. Plus, incercam de asemenea, sa imi aduc aminte cand am auzit de niste masuri drastice luate impotriva unor asemenea persoane si nu de "politia inca face cercetari", "daca se va dovedi ca este vinovat" (asta chiar ma distreaza... ce fel de dovezi mai clare vor decat testul ADN? si de clara stare de soc si rau a victimei?)... Ca sa nu mai zic de faptul ca asemenea oameni sunt destuol de repede eliberati si de obicei se intorc la vechile obiceiuri in timp ce victimele lor inca sunt sub stare de soc sau necesita ani buni de terapie pana a fi intoarse la o viata cat de cat normala. Vreti rezultate imediate? Dati-l pe criminal pe mana parintilor victimei... si veti vedea rezultate! Dati-l pe mana comunitatii si veti vedea rezultate! Alea stiri de la ora 5! Faceti un show cu public, puneti-l pe Dan Negru sa-l prezinte (ca el prezinta cele mai aiurea show-uri care exista la televizor) si numiti-l :"Justitia in direct!"... spanzurati-l pe nenorocit in vazul lumii (in timp ce dansatoarele se agita prin spatele platoului) si veti vedea ca va avea efect... Frica este un al naibii de bun medicament! Eu ma gandesc ce as face eu in locul parintilor unei fete care a fost nenorocita de un asemenea animal; cred ca nici dupa amprenta dentara nu l-ar recunoaste (si sunt medic... I can make it happen)! In Romania asta nimic nu a functionat decat cand frica a fost factorul motivant. Poate ca e timpul sa ne gandim ca istoria se repeta... de ce nu s-ar repeta si in bine, nu numai in rau? Unde esti tu Tepes, Doamne... ?

Niciun comentariu: